Chacha!



Yo, Ronja här!

Nu är grejen såhär va, att min syrra bad mig skaffa en [email protected] åt henne va, eftersom man har större redigeringsmöjligheter här än på vissa andra bloggplatser, serrni!

Kanske inte, men jag har iallafall vägrat skapa några nya bloggdesigners åt henne när hon haft annat domänslut.
Och eftersom jag kommer vara huvud-designansvarig så fick det bli såhär.

Hoppas ni ska gilla min syrras blogg, och peppa henne att publicera fler bilder.
Tycker det blir lite för mycket text ibland.
Så gnäll lite på henne från mig. ;)

 

Och by the way: Hela detta inlägg är en länk till min egen blogg.

Den handlar om konst som jag ritar och sånt.
Finns även tutorials - lär dig illustrera exempelvis!

Hälsa på där också! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0